طرحهاي سرمايه گذاري و شراكت پررونق طرحهاي سرمايه گذاري و شراكت پررونق .

طرحهاي سرمايه گذاري و شراكت پررونق

سرمايه گذاري با درآمد ثابت

سپرده گذاري و مشاركت در تجارت سايت و تجارت دامينهاي رند و ناب و خريد و فروش سايت آماده با درآمد بالا و سوددهي خالص 2 برابري سالانه براي سرمايه گذار و درآمد از شروع شراكت و سرمايه گذاري و امكان دريافت علي الحساب ماهيانه 5% از كل سرمايه اوليه بعنوان سود ناخالص پيشفرض كه مابقي درآمد خالص حاصله(حدود40% باقيمانده) در پايان يكسال همكاري و مشاركت، محاسبه دقيق شده و تقديم مي گردد.

سرمايه از شما، كار و فعاليت برروي وبسايت فعال و پردرآمد طلاگستر از ما. بدون نياز به حضور و يا فعاليت شما. سرمايه پذيري با هر مبلغي از 1 ميليون الي 50 ميليون تومان هر نفر.

در حال حاضر، پردرآمدترين راه درآمد ميليوني از اينترنت، فروش سايتهاي آماده و سايت طراحي شده و يا خريد و فروش دامنه و تجارت دامين يا همان نام رند براي سايت ميباشد.

بويژه در ايام كرونايي و پساكرونايي كه اكثر مشاغل و مردم به اين نتيجه و باور رسيدند كه داشتن كانال تلگرام و پيج اينستاگرام، مشتري چنداني نمي آورد و دارابودن يك وبسايت خوب، بهتر از صدها پيج و كانال است و با قانون جديد محدودكردن پيام رسانها و شبكه هاي اجتماعي، تمايل به ايجاد سايت، افزايش ميابد.

هر 1 ميليون تومان سپرده گذاري در خريد و فروش سايت و دامين= پس از كسر ماليات و مخارج و... همچنان سالانه سوددهي خالص بالا را براي مشاركت كننده مالي دارد. با عقد قرارداد رسمي محضري.

مابقي درآمد خالص حاصله، در پايان يكسال همكاري، محاسبه و همراه با اصل مبلغ اوليه، تقديم مي گردد. يعني اصل سرمايه طي يكسال، تقريباً تا دو برابر ميشود.

 

اگر تمايل به سپرده گذاري بلند مدت داشته و قصد دريافت ماهيانه بخشي از درآمد را نداريد، سپرده شما طي يكسال، حدود دو و نيم برابر نيز خواهد شد زيرا با درآمد ماهيانه آن نيز، خريد و فروش دامينهاي بيشتري مي كنيم

براي مثال: سرمايه گذاري با 5 ميليون تومان= 7 و نيم ميليون تومان، ميانگين سوددهي خالص ساليانه (با حفظ سپرده اوليه. يعني 5+7.5= 12 و نيم ميليون تومان)

سرمايه از شما، كار و تجارت سايت و دامين از ما. بدون نياز حضوري شما.

سايت طلا گستر يك سايت رسمي و ثبت شده و مورد تأييد وزارت ارشاد ميباشد كه در زمينه خريد و فروش سايت يا نام رند سايت كه اصطلاحاً دامنه يا دامين گفته ميشود فعاليت رسمي و قانوني دارد

هزينه كل خريد هر نام رند براي سايت بهمراه تبليغات و بازاريابي و جذب مشتري و انتقال مالكيت و.. هر چقدر كه باشد، همچنان سوددهي 2 برابري خالص، صرفاً براي سپرده گذار و نيز سود خالص 2 برابري براي تيم طلاگستر را دارد.

 

براي مثال سپرده گذاري كه 1ميليون تومان در اين زمينه مشاركت مي نمايد تعدادي دامنه با آن خريداري مي نماييم و هريك به قيمت مناسب و عرف، توسط طلاگستر فروخته ميشود كه سهم سپرده گذار محترم از سود خالص هريك 50 درصد ميباشد كه همان سپرده گذاري بلند مدت با درآمد 2 برابري ميباشد

شايان ذكرست كه در حال حاضر در سايت طلاگستر تعداد بسيار بالايي دامنه رند در حال فروش ميباشد كه اين گروه با هدف گسترش كسب و كار، تا اطلاع ثانوي، سپرده گذار با حداقل 1 ميليون تومان و حداكثر 50 ميليون تومان مي پذيرد.

 

نحوه عقد قرارداد مشاركت و سپرده گذاري با سوددهي بالا: ارسال قرارداد از طريق ايميل يا تلگرام يا فكس، يا حضوري در محل سپرده گذار و يا محضري و ساير روشهاي دلخواه سرمايه گذار محترم كه خب ايميلها بدليل ماندگاري دائمي و اعتبار قانوني بيشتر، مناسبتر ميباشند. همچنين در صورت قطعي بودن، امكان عقد قرارداد رسمي در محل كار يا حتي شهر مورد نظر سپرده گذار محترم ميسر ميباشد كه جهت هماهنگي يا اطلاع از شرايط آن، تماس حاصل فرماييد.

يكي از مزاياي سايت طلاگستر، رتبه عالي و رنك و آتوريتي آن ميباشد كه سبب گرديده تا هريك از دامنه هايي كه به آن متصل هستند نيز داراي رنك و رتبه و آتوريتي بسيار خوبي گردند و بدين سبب، هرروز بيش از پيش، داراي محبوبيت و تقاضا از سوي مشتريان، بويژه طراحان سايتها شده و داراي مشتريان ثابت نيز ميباشد

فلذا در صورت ثبت دامنه هاي جديد و اتصال آنها به سايت طلاگستر، دامنه ها بسيار سريع داراي رتبه و رنك ميگردند و بسيار سريعتر به فروش ميرسند

بعلت سابقه طولاني و داشتن درگاه پرداخت آنلاين و.. زمان بازدهي و سوددهي نيز بسيار سريع ميباشد و در صورت تمايل به تبديل به سايت و فروش با قيمت بالاتر، اجراي پروژه هاي طراحي سايت و فروش آنها تا دوسال نيز مي انجامد كه سود 4 برابري را در پي دارد.

مشاوره رايگان. تماس و پاسخگويي: شبانه روزي حتي تعطيلات.

تلفن بازار بزرگ تهران: 02155818943

مديريت: مهندس سيد محمد حسيني 09367547854

مركز دامنه طلاگستر 09329227709

honargara@gmail.com

اطلاعات كاملتر و مشاهده نمونه قرارداد شراكت و... در:

www.talagostar.com/sherakat


برچسب: راه سرمايه گذاري با پول كم، سرمايه گذاري با مبلغ كم، سرمايه گذاري با مبلغ بيست ميليون تومان، سرمايه گذاري با مبلغ 50 ميليون تومان، سرمايه گذاري با سود، سرمايه گذاري با مبلغ پنجاه ميليون تومان، بهترين سرمايه گذاري با مبلغ كم، سرمايه گذاري با مبلغ ده ميليون تومان، سرمايه گذاري با 50 ميليون تومان، سرمايه گذاري با 10 ميليون تومان، سرمايه گذاري با 20 ميليون تومان، سرمايه گذاري با 30 ميليون تومان، سرمايه گذاري با 25 ميليون تومان، سرمايه گذاري با 40 ميليون تومان، سرمايه گذاري با 100 ميليون تومان، سرمايه گذاري با 80 ميليون تومان، سرمايه گذاري و شراكت، سرمايه گذاري در استارت آپ، سرمايه گذاري تضميني، شركتهاي سرمايه پذير، سرمايه گذاري در بورس، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۳:۳۹ توسط:گروه سرمايه پذيري پررونق موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :