طرحهاي سرمايه گذاري و شراكت پررونق طرحهاي سرمايه گذاري و شراكت پررونق .

طرحهاي سرمايه گذاري و شراكت پررونق

سرمايه گذاري با سود ماهيانه

سرمايه پذيري و مشاركت مالي و سرمايه گذاري در فروشگاه پوشاك و پخش لباس پررونق.

با بازدهي و سوددهي خالص و كاملاً صافي 2 برابري و يا حتي دو و نيم برابري نقدي براي هر شريك مالي با هر ميزان سرمايه گذاري و مشاركت مالي. با امكان برداشت نقدي ماهيانه بخشي از سود و درآمد بصورت علي الحساب و معادل 5% از كل مبلغ اوليه، در هر ماه بصورت پيشفرض و موقت، پرداخت و مابغي درآمد خالص و سود حاصله(حدود40% باقيمانده) در پايان يكسال همكاري، بطور دقيق، محاسبه و تقديم ميشود.

مركز پخش پوشاك پررونق، صرفاً با هدف گسترش كسب و كار و افزايش محصولات و خدمات و تنوع بخشي به اجناس و.... در كنار سرمايه هاي خود، از ديگر سپرده گذاران نيز جهت سرمايه گذاري با درآمد ميليوني، دعوت بعمل ميآورد.

 

اگر تمايل به سپرده گذاري بلند مدت داريد، سرمايه شما طي يكسال، حدود سه برابر نيز خواهد شد زيرا بعلت كيفيت عالي و ارزان بودن كليه محصولات پررونق، سرعت فروش محصولاتمان، بالا بوده و گردش مالي سريعي داريم.

شراكت و سپرده پذيري از 1 ميليون تومان تا 50 ميليون تومان براي هر نفر از سراسر ايران.

حاصل سالها سابقه و تجربيات ما در كار پوشاك و سرمايه گذاريهاي خودمان و... اين بوده كه هر ميزان سرمايه گذاري در شغل پرسود لباس و پوشاك و كيف، سالانه سوددهي چند برابري دارد كه با وجود اينكه بخشي از آن، بعنوان ماليات و هزينه هاي فروشگاه و جانبي و مخارج و... صرف ميشود، اما همچنان سود صافي و خالص 2 برابري براي هر ميزان سرمايه را دارد

 

از كليه عزيزاني كه تمايل به شراكت مالي در گسترش كسب و كار و محصولات و خدمات فروشگاه لباس پررونق دارند با هر ميزان مبلغي، جهت شراكت در فروشگاه لباس و پخش پوشاك، و دريافت سهم سود و سهامداري دعوت بعمل ميآيد.

 

نحوه مشاركت و شروع شراكت و سپرده پذيري؟

جهت حُسن انجام كار، قرارداد شراكت و سپرده گذاري و سپرده پذيري بين پررونق و شما منعقد مي گردد. براي عزيزان خارج از شهر تهران، هم امكان قرارداد حضوري در شهر و محل مورد نظر آنها و هم بصورت آنلاين مقدور است.

 

اعتبار اين طرح شراكت و سرمايه گذاري و دعوت به همكاري تا چه زماني است؟

فعلاً بمدت محدود پذيره نويسي و سرمايه پذيري انجام ميشود و پس از آن، بدليل پيشگيري از بوجودآمدن تداخلات مالي و عدم توان محاسبه دقيق سوددهي و بازدهي، متأسفانه امكان شراكت و سرمايه پذيري با مبلغ كم ميسر نميباشد.

 

براي شراكت، و يا تهيه و پخش و فروش و... نيز تمامي امور از صفر تا صد برعهده گروه پررونق است و كليه محاسبات مالي، بصورت شفاف و برپايه مستندات  و طبق قرارداد ميباشد.

 

چرا هر فرد تا 50 ميليون تومان ميتواند سپرده گذاري كند؟

هدف ما حمايت از سرمايه هاي خرد و كوچك و سپرده گذاري با مبلغ كم و سود بالا ميباشد كه سرمايه هايشان محفوظ مانده و بتدريج توسط خودشان خرج نشود. زيرا امكان سرمايه گذاري در بسياري از موارد ديگر را ندارند اما براي ما مانعي ندارد. و هر ميزان مبلغي، ارزشمند و قابل استفاده است.

 

آدرس فروشگاه و انبار و رزومه و ساير اطلاعات و مشاهده ويدئوي كامل اين طرح و پاسخ به تمامي سؤالات متداول و طرح توجيهي سرمايه گذاري و... در سايت فروشگاه لباس پررونق.

اين فروشگاه پوشاك، بصورت حراجي و با كمترين قيمت يعني به قيمت عمده و قيمت 30 الي 50درصد كمتر از ساير فروشگاههاي پوشاك فعاليت دارد و به همين سبب يعني ارزاني بيش از حد و كيفيت مطلوب و بالا و مد روز و... بسيار پرفروش و پرمخاطب ميباشد و سوددهي كاملاً خالص با امكان برداشت نقدي ماهيانه را براي هر سهامدار دارد

فعاليت فروشگاه در زمينه فروش انواع مانتو، لباس زيرزنانه و مردانه، شلوار و پيراهن، سارافون، شال و روسري، لباس مجلسي زنانه و مردانه، كت و شلوار، كيف زنانه و كيف مدرسه، لباس بچه گانه و نوزادي، لباس ورزشي و... ديگر لباسها و همه نوع پوشاك ميباشد

تماس مستقيم و شبانه روزي با مديريت، حتي تعطيلات

مهندس سيد محمد حسيني 09367547854

و 09329227709

تماس: بازار بزرگ تهران 02155818943

honargara@gmail.com

اطلاعات كاملتر و نمونه قرارداد سرمايه گذاري و شراكت و... در:

www.porronagh.ir/sherakat


برچسب: سرمايه گذاري در ارز ديجيتال، سرمايه گذاري در بيت كوين، سرمايه گذاري در ايران، سرمايه گذاري در كسب و كار، سرمايه گذاري اينترنتي، سرمايه گذاري در پوشاك، سرمايه گذاري در ملك، سرمايه گذاري در مغازه، سرمايه گذاري در طلا، بهترين سرمايه گذاري 1400، فرصتهاي سرمايه گذاري، فراخوان سرمايه گذاري، آگهي سرمايه گذاري، آگهي شراكت، بازار سرمايه گذاري، بهترين سرمايه گذاري در 1400، صندوق سرمايه گذاري با درآمد ثابت، راههاي سرمايه گذاري با پول كم، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۵:۳۵ توسط:گروه سرمايه پذيري پررونق موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :